Koszty i metody wysyłki / odbioru

Koszt dostawy zamówionych produktów jest uzależniony od wartości Twojego zamówienia oraz wybranej metody odbioru.

zacznijmy od rabatów...

Zamówienia powyżej 300 zł z VAT wyślemy na nasz koszt ;)
Zamówienia na kwotę od 200 do 299,99 zł z VAT wyślemy 50% taniej (np. dla wysyłki kurierem będzie to 7 zł, a paczkomatem 4,95zł)
Pamiętaj jednak, że jeśli nie odbierzesz swojej paczki i powróci ona do naszego magazynu, to ponownie będziemy mogli wysłać ją na Twój koszt w pełnej wysokości (100%).

 

cennik dostaw:

Kurier DHL / DPD / InPost:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 14 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 16 zł

Paczkomaty InPost:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 9,90 zł

List e-commerce InPost:
 - płatność przelewem oraz przez Przelwy24.pl: 4,99 zł

Wysyłka czasopisma Dog&Sport - Poczta Polska - list zwykły:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelewy24.pl: 0 zł

Odbiór osobisty:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 0 zł
 - płatność przy odbiorze: 0 zł

Zamówienia wysyłane są tylko i wyłącznie na terytorium Polski.
Wysyłka do innego państwa niż Polska jest wyceniana indywidualnie, podobnie jak opcje dostarcznia w sobotę lub w określonych godzinach,

 

możesz wybrać w jaki sposób mamy dostarczyć Twoją paczkę:

kurierem (DHL / DPD / InPost)
Kurier powinien doręczyć Twoją paczkę następnego dnia roboczego po jej odebraniu z naszego magazynu.
Pamiętaj, aby być w miejscu dostawy w godz. 8:00 – 18:00. Najlepiej zmówić paczkę do miejsca, w którym spędzasz większą część dnia. Kurier może skontaktować się z Tobą telefonicznie przed doręczeniem przesyłki, ale nie ma takiego obowiązku.

Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, to następnego dnia Twoja paczka będzie czekała na Ciebie w terminalu. Jeśli jej nie odbierzesz, kurier ponownie spróbuje doręczyć Twoją paczkę. Jeśli nie zastanie Cię w domu, paczka ponownie będzie czekała na odbiór przez Ciebie w terminalu. Warto skontaktować się z kurierem i uzgodnić dogodny termin doręczenia paczki.
Jeśli doręcznie/odbiór paczaki mimo awizacji się nie powiedzie, to paczka powróci do naszego magazynu. Ponowna wysyłka odbędzie się na Twój koszt w pełnej jego wysokości wraz z kosztem powrotu.

Nie zapomnij dokładnie sprawdzić swojej paczki przed jej odebraniem od kuriera. Jeśli widzisz uszkodzenia, to sprawdź towary w obecności kuriera oraz spisz z kurierem protokół.
Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera ułatwi nam szybkie rozpatrzenie reklamacji.

Pocztą Polską / listem e-commerce InPost:
Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 3-7 dni roboczych od wysłania.

Do Paczkomatów InPost:
Twoja paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie / zlokalizowanego w Twojej okolicy paczkomatu w ciągu 1-2 dni roboczych od wysłania jej z naszego magazynu. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową, że Twoja paczka jest w drodze do paczkomatu. Kiedy paczka znajdzie się w paczkomacie, otrzymasz wiadomość sms oraz e-mail z kodem niezbędnym do otworzenia skrytki paczkomatowej. Paczkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 72h, chybaże operator paczkomatów poinformuje Cię inaczej.

Możesz także odebrać paczkę osobiście:
Zamówione produkty można odebrać osobiście w naszym biurze w Rudzie Śląskiej, przy ul. Bukowej 13. Odbiór osobisty jest BEZPŁATNY.
Uwaga: nie prowadzimy regularnej sprzedaży stacjonarnej. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu umówienia odbioru osobistego.
Nasze biuro czynne jest od poniedziału do piątku w godzinach 9:00-17:00.