wymiany, zwroty, reklamacje

wymiana, zwroty, reklamacje - czyli co zrobić gdy...

w naszym e-sklepie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. nie musisz nam podawać jaki jest powód zwrotu, ale będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami tą informacją, bo bardzo zależy nam, aby nasi Klienci byli zadowoleni, a nasza oferta jak najbardziej dopasowana do ich potrzeb i oczekiwań.

możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 30 dni od momentu ich otrzymania nie ogranicza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odlegość, czyli od dokonanych w naszym sklepie zakupów. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

gdy produkt posiada wady masz prawo złożyć reklamację - wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i powinny być wolne od wad; jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni względem Klienta, jeżeli produkt ma wady fizyczne, które istniały w chwili otrzymania towaru przez konsumenta oraz wady prawne (np. gdy sprzedawca nie ma pełnych praw do obrotu rzeczą). Warto tutaj pamiętać o tym, że sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady, o których klient wiedział w chwili zawarcia umowy sprzedaży.

 

co zrobić gdy chcesz zwrócić zakupiony produkt?

  • przekaż nam informację o chęci zwrotu towaru, czyli odstąpienia od zawartej umowy - możesz to zrobić np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na nasz adres: sklep@e-mordka.pl lub faksem na numer 032 739 08 81; możesz także skorzystać z „formularza zwrotu”, który znajduje się w Twojej paczce lub który możesz pobrać tutaj i przesłać go pod adres CANINI Sp. z o.o. ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska lub przeskanować i wysłać e-mailem - wybierz dogodny dla siebie sposób;
  • produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie i metki;
  • zapakuj produkt, który chcesz zwrócić i odeślij go do naszego e-sklepu pod adres CANINI Sp. z o.o. ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska z dopiskiem „zwrot e-sklep” (zwróć uwagę na odpowiednie zapakowanie odsyłanego produktu, tak, by nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu);
  • po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Ci dokonane za ten produkt płatności. Zwrot płatności zostanie dokonany na konto bankowe, które nam wskażesz lub z którego otrzymaliśmy płatność. Zwrot płatności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni;
  • pamiętaj, że produkt odsyłasz na swój koszt Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc - skontaktuj się z nami: tel. 032 739 08 82 - możemy zamówić za Ciebie kuriera po odbiór przesyłki we wspólnie ustalonym terminie.

 

co zrobić gdy chcesz wymienić zakupiony produkt?

wymiana odbywa się poprzez odstąpienie od umowy (zwrot produktu) i odesłanie towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia

  • postępuj wg. instrukcji podanych wyżej (jak przy zwrocie towaru) - poinformuj nas o chęci wymiany/zwrotu produktu, dobrze go zapakuj i odeślj na adres CANINI Sp. z o.o. ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska z dopiskiem „wymiana e-sklep”
  • produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie i metki;
  • złóż nowe zamówienie na produkt, którego oczekujesz
  • w informacji o wymianie/zwrocie produktu określ, czy życzysz sobie zwrotu płatności za zwracany produkt czy też jej rozliczenia z nowym zamówieniem (w przypadku rozliczenia z nowym zamówienień podaj jego numer, a w przypadku zwrotu płatności podaj numer konta na jaki płatność mamy zwrócić oraz opłać nowo-złożone zamówienie)
  • pamiętaj, że produkt odsyłasz na swój koszt. Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc - skontaktuj się z nami: tel. 032 739 08 82 - możemy zamówić za Ciebie kuriera po odbiór przesyłki we wspólnie ustalonym terminie.

 

co zrobić gdy chcesz złożyć reklamację?

  • przekaż nam informację, że chcesz reklamować zakupiony produkt, a my już zadbamy o to, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej - możesz to zrobić np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na nasz adres: sklep@e-mordka.pl lub faksem na numer 032 739 08 81, możesz także skorzystać z „formularza reklamacji”, który znajduje się w Twojej paczce lub który możesz pobrać tutaj i przesłać go pod adres CANINI Sp. z o.o. ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska lub przeskanować i wysłać e-mailem - wybierz dogodny dla siebie sposób;
  • odpowiemy w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania Twojej wiadomości - wspólnie zastanowimy się jakie rozwiązanie będzie najlepsze;
  • szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji przez nasz e-sklep znajdziesz w  regulaminie
  • pamiętaj, w przypadku uzasadnionej reklamacji możesz domagać się: zwrotu pieniędzy, obniżenia ceny, wymiany lub naprawy rzeczy.

 

 Potrzebujesz naszej pomocy? Skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.