Koszty i metody wysyłki / odbioru

Zwykle zamówione produkty wysyłamy tego samego lub następnego dnia roboczego - jeśli złożysz zamówienie do godz. 11:30 zostanie one wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienie złożone  po 11:30 wyślemy następnego dnia roboczego (nie dotyczy produktów personalizowanych i na zamówienie).

Termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie, więc dokładnie wiesz kiedy go wyślemy. Jeśli produkt ma warianty: rozmiar / kolor / itp., należy wybrać wszystkie interesujące Cię warianty, aby termin wysyłki został określony. - więcej nt. terminów wysyłki przeczytasz tutaj

Koszt dostawy zamówionych produktów jest uzależniony od wartości Twojego zamówienia oraz wybranej metody odbioru.

zacznijmy od rabatów...

Zamówienia powyżej 399 zł z VAT wyślemy na nasz koszt ;)

Zamówienia o wartości równej lub niższej niż 399,00 zł z VAT wyślemy zgonie z poniższym cennikiem dostaw..

Pamiętaj jednak, że jeśli nie odbierzesz swojej paczki i powróci ona do naszego magazynu, to ponownie będziemy mogli wysłać ją na Twój koszt w pełnej wysokości (100%).

CENNIK DOSTAW (bez rabatów):

Paczkomaty InPost:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 14,00 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 16 zł

Kurier InPost lub Kurier dowolny:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 16 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 20 zł

Kurier DPD / DHL:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 20 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 24 zł

Odbiór osobisty (po przedpłacie on-line):
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 0 zł
 - brak możliwości opłacenia zamówienia na miejscu, przy odbiorze
 

Zamówienia wysyłane są tylko i wyłącznie na terytorium Polski.
Wysyłka do innego państwa niż Polska jest wyceniana indywidualnie, podobnie jak opcje dostarcznia w sobotę lub w określonych godzinach,

 

Terminy i warunki doręczania paczek przez firmy kurierskie:

Kurierem (DHL / DPD / InPost)
Kurier powinien doręczyć Twoją paczkę następnego dnia roboczego po jej odebraniu z naszego magazynu, maksymalny czas doręcznia nie powinien przekroczyć 72h.
Pamiętaj, aby być w miejscu dostawy w godz. 8:00 – 18:00. Najlepiej zmówić paczkę do miejsca, w którym spędzasz większą część dnia. Kurier może skontaktować się z Tobą telefonicznie przed doręczeniem przesyłki, ale nie ma takiego obowiązku.

Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, to następnego dnia Twoja paczka będzie czekała na Ciebie w terminalu. Jeśli jej nie odbierzesz, kurier ponownie spróbuje doręczyć Twoją paczkę. Jeśli ponownie się to nie uda, paczka będzie czekała na odbiór przez Ciebie w terminalu. Warto skontaktować się z kurierem i uzgodnić dogodny termin doręczenia paczki.
Jeśli doręcznie/odbiór paczaki mimo awizacji się nie powiedzie, to paczka powróci do naszego magazynu. Ponowna wysyłka odbędzie się na Twój koszt w pełnej jego wysokości (100%) wraz z kosztem powrotu.

Nie zapomnij dokładnie sprawdzić swojej paczki przed jej odebraniem od kuriera. Jeśli widzisz uszkodzenia, to sprawdź towary w obecności kuriera oraz spisz z kurierem protokół.
Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera ułatwi nam szybkie rozpatrzenie reklamacji.

Do Paczkomatów InPost:
Twoja paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie / zlokalizowanego w Twojej okolicy paczkomatu w ciągu 1-2 dni roboczych od wysłania jej z naszego magazynu. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową, że Twoja paczka jest w drodze do paczkomatu. Kiedy paczka znajdzie się w paczkomacie, otrzymasz wiadomość sms oraz e-mail z kodem niezbędnym do otworzenia skrytki paczkomatowej. Paczkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 72h, chybaże operator paczkomatów poinformuje Cię inaczej.

Możesz także odebrać paczkę osobiście:
Zamówione produkty można odebrać osobiście w naszym biurze w Gliwicach, przy ul. Bojkowskiej 47A/6. Odbiór osobisty jest BEZPŁATNY.
Uwaga: nie prowadzimy regularnej sprzedaży stacjonarnej - produkt należy zamówić i opłacić on-line. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu umówienia odbioru osobistego.