wymiany, zwroty, reklamacje

wymiana, zwroty, reklamacje - czyli co zrobić gdy...

w naszym e-sklepie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. nie musisz nam podawać jaki jest powód zwrotu, ale będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami tą informacją, bo bardzo zależy nam, aby nasi Klienci byli zadowoleni, a nasza oferta jak najbardziej dopasowana do ich potrzeb i oczekiwań.

możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 30 dni od momentu ich otrzymania nie ogranicza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odlegość, czyli od dokonanych w naszym sklepie zakupów. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

gdy produkt posiada wady masz prawo złożyć reklamację - wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i powinny być wolne od wad; jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni względem Klienta, jeżeli produkt ma wady fizyczne, które istniały w chwili otrzymania towaru przez konsumenta oraz wady prawne (np. gdy sprzedawca nie ma pełnych praw do obrotu rzeczą). Warto tutaj pamiętać o tym, że sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady, o których klient wiedział w chwili zawarcia umowy sprzedaży.

 

co zrobić gdy chcesz zwrócić zakupiony produkt?

  • przekaż nam informację o chęci zwrotu towaru, czyli odstąpienia od zawartej umowy - możesz to zrobić np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na nasz adres: sklep@e-mordka.pl; możesz także skorzystać z „formularza zwrotu”, jeśli znajduje się w Twojej paczce lub który możesz pobrać tutaj i przesłać go pod adres CREATIVO GROUP sp. z o.o., ul. Bojkowska 47A, 44-100 Gliwice lub przeskanować i wysłać e-mailem (sklep@e-mordka.pl) - wybierz dogodny dla siebie sposób;
  • produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie i metki;
  • zapakuj produkt, który chcesz zwrócić i odeślij go do naszego e-sklepu pod adres CREATIVO GROUP sp. z o.o., ul. Bojkowska 47A, 44-100 Gliwice z dopiskiem „zwrot e-sklep” (zwróć uwagę na odpowiednie zapakowanie odsyłanego produktu, tak, by nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu; pamiętaj także, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani przekazanych do paczkomatu);
  • po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Ci dokonane za ten produkt płatności. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez Ciebie w pierwotnej transakcji, chyba że ustalimy inne rozwiązanie. Zwrot płatności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni;
  • pamiętaj, że produkt odsyłasz na swój koszt Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc - skontaktuj się z nami: tel. 032 739 08 82 - możemy zamówić za Ciebie kuriera po odbiór przesyłki we wspólnie ustalonym terminie.
  • prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje jeśli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu czy rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • więcej na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sklepu

Pamiętaj:

# Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
# Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
# Jeśli zamówienie opłacone było z góry – zwrot należności otrzymasz w takiej formie, w jakiej dokonałeś/aś opłaty za zamówienie.
# Jeśli zamówienie zostało opłacone gotówką przy odbiorze (za pobraniem) dopisz na formularzu zwrotu numer rachunku bankowego, na który mamy zwrócić należność.
# Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" oraz do paczkomatu  - nie mamy technicznej możliwości odbioru takich paczek.
 

co zrobić gdy chcesz wymienić zakupiony produkt?

wymiana odbywa się poprzez odstąpienie od umowy (zwrot produktu) i odesłanie towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia.

  • najpierw musisz zwrócić produkt - postępuj wg. instrukcji podanych wyżej (jak przy zwrocie towaru) - poinformuj nas o chęci wymiany/zwrotu produktu, dobrze go zapakuj i odeślj na adres CREATIVO GROUP sp. z o.o. ul. Bojkowska 47A, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „wymiana e-sklep” (pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani przekazanych do paczkomatu);
  • produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie i metki;
  • złóż nowe zamówienie na produkt, którego oczekujesz;
  • w informacji o wymianie/zwrocie produktu określ, czy życzysz sobie zwrotu płatności za zwracany produkt czy też jej rozliczenia z nowym zamówieniem (w przypadku rozliczenia z nowym zamówienień podaj jego numer, a w przypadku zwrotu płatności podaj numer konta na jaki płatność mamy zwrócić oraz opłać nowo-złożone zamówienie)
  • pamiętaj, że produkt odsyłasz na swój koszt. Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc - skontaktuj się z nami: tel. 032 739 08 82 - możemy zamówić za Ciebie kuriera po odbiór przesyłki we wspólnie ustalonym terminie;

 

co zrobić gdy chcesz złożyć reklamację?

  • przekaż nam informację, że chcesz reklamować zakupiony produkt, a my już zadbamy o to, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej - możesz to zrobić np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na nasz adres: sklep@e-mordka.pl, możesz także skorzystać z „formularza reklamacji”, jeśli znajduje się w Twojej paczce lub który możesz pobrać tutaj i przesłać go pod adres CREATIVO GROUP sp. z o.o. ul. Bojkowska 47A, 44-100 Gliwice lub przeskanować i wysłać e-mailem - wybierz dogodny dla siebie sposób;
  • odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania Twojej wiadomości - wspólnie zastanowimy się jakie rozwiązanie będzie najlepsze (pamietaj, że jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie nam reklamowanego towaru to jesteś zobowiązany do jego dostarczenia (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani przekazanych do paczkomatu), a gdyby rozpatrzenie reklamacji w ciągu 14 dni okazało się niemożliwe, to poinformujemy Cię o tym);
  • szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji przez nasz e-sklep znajdziesz w  regulaminie;
  • pamiętaj, w przypadku uzasadnionej reklamacji możesz domagać się: zwrotu pieniędzy, obniżenia ceny, wymiany lub naprawy rzeczy.

 

 Potrzebujesz naszej pomocy? Skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.