Terminy realizacji zamówień

- u nas możesz liczyć na szybką wysyłkę

Zwykle zamówione produkty wysyłamy tego samego lub następnego dnia roboczego - jeśli złożysz zamówienie do godz. 11:30 zostanie one wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienie złożone  po 11:30 wyślemy następnego dnia roboczego (nie dotyczy produktów personalizowanych i na zamówienie).

Termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie, więc dokładnie wiesz kiedy go wyślemy. Jeśli produkt ma warianty: rozmiar / kolor / itp., należy wybrać wszystkie interesujące Cię warianty, aby termin wysyłki został określony.

Pamiętaj, że aby zamówienie zostało wysłane w podanym terminie, musi zostać potwierdzone i mieć odpowiedni status płatności. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy natychmiast, a przy płatności przelewem - musimy zaczekać na zaksięgowanie wpłaty.

Stan dostępności produktów w naszym sklepie odzwierciedla rzeczywiste stany magazynowe. Dokładamy starań, aby stany magazynowe były na bieżąco aktualizowane, mimo to może zdarzyć się, że wybrany produkt z jakiś względów okaże się niedostępny  (błąd magazynowy, brak aktualizacji, uszkodzenie towaru) - to się zdarza wyjątkowo rzadko, ale poinformujemy Cię o tym i postaramy się jak najszybciej dostarczyć produkt.

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia zakupisz towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie.

W momencie nadania przesyłki otrzymasz e-maila z numerem paczki, abyś mógł monitorować jej losy.

- gdy paczka jest już w rękach kuriera

Termin realizacji oznacza przygotowanie zapakowanego zamówienia do odbioru przez kuriera / ew. pozostawienia do odbioru osobistego. Czas dostawy wynosi zwykle 1 dzień roboczy (przesyłka kurierska), 1-2 dni (Paczkomaty) i 2-3 dni (Poczta Polska). Każdy z przewoźników może mieć opóźnienia, na co niestety nie mamy wpływu, z doświadczenia wiemy jednak, że nie zdarza się to często.

Kurierzy nie dostarczają paczek w weekendy. W niektórych miejscowościach Poczta Polska i Paczkomaty dostarczają przesyłki w soboty, jednak pamiętaj, że nie jest to żadną regułą.

- gdy produkt jest niedostępny...

Jeśli szukasz produktu, który jest aktualnie niedostępny - napisz do nas, sprawdzimy co możemy zrobić, aby go sprowadzić i w jakim terminie.

Zachęcamy do skorzystania z Powiadomienia o dostępności - jeśli wybrany produkt lub jego konfiguracja (rozmiar, kolor) są niedostępne przycisk DODAJ DO KOSZYKA  będzie nieaktywny, natomiast pod nim pojawi się przycisk POWIADOM O DOSTEPNOŚCI, klikając w niego zapiszesz się na automatyczne powiadomienie e-mail, gdy tylko produkt ponownie zasili stan magazynowy.

- zamówienia z późniejszą datą realizacji

Termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie, jeśli produkt ma warianty do wyboru (kolor, rozmiar, itp.) to należy wybrać interesujący się wariant, aby sprawdzić termin wysyłki.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę na termin realizacji plakietek indywidualnych (z podanym przez Ciebie tekstem lub indywidualną grafiką) oraz Psich Bufetów ich termin realizacji mogą być wydłużone. Wydłużony termin realizacji dotyczy wszystkich produktów personalizowanych oraz wszystkich produktów na zamówienie, produktów których nie mamy na stanie i musimy sprowadzić.

Wydłużone terminy wysyłek dotyczą także zamówień złożonych w okresie przerwy urlopowej - bez obaw, o wszystkim zostaniesz poinformowany na etapie wyboru produktu, przed złożeniem zamówienia. Odpowiednia informacja będzie widniała przy każdym produkcie, przy terminie wysyłki.