Koszty dostawy - karta produktu

Koszt dostawy zamówionych produktów jest uzależniony od wartości Twojego zamówienia oraz wybranej metody odbioru.

  • zamówienia powyżej 500 zł z VAT wyślemy na nasz koszt ;)
  • zamówienia na kwotę od 350 do 500 zł wyślemy 50% taniej (np. dla paczkomatem będzie to 6,80zł)
  • pamiętaj jednak, że jeśli nie odbierzesz swojej paczki i powróci ona do naszego magazynu, to ponownie będziemy mogli wysłać ją na Twój koszt w pełnej wysokości (100%).

 

Standardowy cennik dostaw (bez rabatów):

Paczkomaty InPost:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 13,60 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 16 zł

Kurier InPost / Kurier dowolny:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 16 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 20 zł

Kurier DPD / DHL:
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 20 zł
 - płatność przy odbiorze (za pobraniem): 24 zł

Odbiór osobisty (po przedpłacie on-line):
 - płatność przelewem na konto oraz przez Przelwy24.pl: 0 zł
 - brak możliwości opłacenia zamówienia na miejscu, przy odbiorze

Zwykle zamówione produkty wysyłamy tego samego lub następnego dnia roboczego - jeśli złożysz zamówienie do godz. 11:30 zostanie one wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienie złożone  po 11:30 wyślemy następnego dnia roboczego (nie dotyczy produktów personalizowanych i na zamówienie).

Termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie, więc dokładnie wiesz kiedy go wyślemy. Jeśli produkt ma warianty: rozmiar / kolor / itp., należy wybrać wszystkie interesujące Cię warianty, aby termin wysyłki został określony. - więcej nt. terminów wysyłki przeczytasz tutaj

 

Zamówienia wysyłane są tylko i wyłącznie na terytorium Polski.
Wysyłka do innego państwa niż Polska jest wyceniana indywidualnie, podobnie jak opcje dostarczania w sobotę lub w określonych godzinach.

Więcej informacji o sposobach i kosztach dostawy znajdziesz tutaj

 

Dokładamy starań, aby stany magazynowe były na bieżąco aktualizowane, mimo to może zdarzyć się, że wybrany produkt z jakiś wzgledów okaże się niedostępny  (błąd magazynowy, brak aktualizacji, uszkodzenie towaru), poinformujemy Cię o tym i postaramy się jak najszybciej dostarczyć produkt.